Na naše uredništvo se je obrnila bralka, ki je minuli torek z otrokom zaman čakala avtobus, ki bi ju odpeljal z Jesenic v Kranjsko Goro. Prvega, ki bi na postajo moral pripeljati ob 16.05, več kot dvajset minut ni bilo, vmes sta skočila v bližnjo trgovino po vodo in čakala na drugega, ki naj bi po voznem redu na postajo prispel ob 17.05. A ga do 17.15 nista dočakala, zato sta za prevoz zaprosila sorodnike. Podobno zgodbo nam je zaupala gospa iz Tuhinjske doline, obe pa pripovedujeta, da je Arrivin avtobus tudi že kdaj peljal mimo postaje, ne da bi ustavil.
»Najprej se iskreno opravičujemo potnicama, ki sta doživeli neprijetno izkušnjo. V podjetju Arriva se zavedamo, da je zanesljivost javnega prevoza pomembna za vsakodnevno mobilnost naših potnikov in da lahko motnje bistveno vplivajo na njihovo uporabniško izkušnjo,« so uvodoma na naše vprašanje o doslednem izvajanju voznih redov odgovorili v družbi Arriva.
Kot pravijo, so takšni primeri sicer redki, a jih obravnavajo z največjo resnostjo. »Zamude so pogosto posledica prometnih razmer, vremenskih vplivov ali nepredvidenih tehničnih težav. Vsak primer analiziramo in na podlagi ugotovitev iščemo priložnosti za izboljšave,« so navedli.
V zvezi s konkretnim torkovim primerom so v Arrivi pojasnili, da gre za avtobus z odhodom iz Ljubljane ob 14.30, ki je po voznem redu predviden za prihod na postajališče Jesenice bolnišnica ob 16.05. »Na podlagi naših podatkov je avtobus tja dejansko prispel ob 16.29, se ustavil in pobral potnika. Zamuda je bila posledica prometne konice, ki je vplivala na pretočnost prometa na celotni trasi. Tudi naslednja dva avtobusa sta se ustavila na omenjenem postajališču in pobrala potnike,« so zagotovili.
Razvijajo novo aplikacijo
V družbi Arriva so še pojasnili, da z namenom večje obveščenosti in predvidljivosti za uporabnike razvijajo novo mobilno aplikacijo Arriva – načrtovalec poti, ki bo kmalu na voljo. Aplikacija bo omogočala vpogled v podatke o vožnjah v realnem času, vključno z lokacijo vozila, predvidenim časom prihoda in trajanjem poti. Na tak način želijo potnikom omogočiti zanesljivejše načrtovanje poti in zmanjšati negotovost v primeru zamud. Za vprašanja potnikov je sicer trenutno na voljo plačljiva telefonska številka.