Nekoč bi takšno zgodbo objavili v rubriki Saj ni res, pa je. Že leta 2016 je uvedba sekcijskega merjenja hitrosti na slovenskih avtocestah imela enoletno zamudo, ker sta se naročnika – Dars in policija – strinjala z dobavo neustrezno certificiranih merilnikov. Zdaj se zgodba ponavlja in zopet je vpleten isti dobavitelj, podjetje Intermatic. Ponudilo je naprave, ki so po oceni neodvisne državne institucije tehnično neprimerne za uporabo na slovenskih cestah. Zaplet je razkril portal Žurnal24.
Dars je Intermatic izbral februarja lani, pogodbena vrednost je znašala 529.479,27 evra z DDV. To je bil že tretji razpis za isti posel. Prvi je propadel leta 2018, drugi leta 2022, potem ko je državna revizijska komisija ugotovila, da je razpis spisan v nasprotju z zakonom. V tretjem postopku je policija kot pisec tehničnih pogojev v razpisu naredila vse, da bi bilo izbrano točno določeno podjetje, je poročal Žurnal24. Pravilno informiran ponudnik bi lahko bil do 80.000 evrov cenejši kot konkurenca. Intermatic je imel prednost tudi v tem, da je policiji tri mesece pred razpisom, v postopku brez javnega razpisa, dobavil programsko opremo za nadzor različnih tipov merilnikov. Ker so bile v razpisu za nakup opreme za izvajanje sekcijskega merjenja hitrosti navedene specifikacije, ki ustrezajo že kupljeni programski opremi, je Intermatic lahko ponudil občutno nižjo ceno kot konkurenca.