Krajanom krajevne skupnosti Škale - Hrastovec so predstavniki Družbe za avtoceste RS (Dars) predstavili nekaj podrobnosti poteka del gradnje tretje razvojne osi v Škalah (sklop C). »Trasa bo potekala od Gaberk po vzhodnem pobočju Odraža, prečkala dolino Lepene in se pri Škalskem jezeru spustila ter navezala na priključek Škale v okviru sklopa B,« so razkrili predstavniki Darsa. Zgradili bodo 2,7 kilometra dolgo in 22,6 metra široko hitro cesto z dvema pasovoma, širokima 3,5 metra v vsako smer. Na odseku bodo trije viadukti, izstopal bo viadukt Odraž, ter dva podvoza. Predvidena je tudi gradnja 2500 metrov podpornih in opornih konstrukcij, dveh cevnih prepustov, štirih zadrževalnikov ter 810 metrov protihrupnih ograj.

Nekateri jezni na tiste, ki vlagajo pritožbe

Dars predstavil aktivnosti na območju Škal

Gradnja tretje razvojne osi, sklop E Velunja severni del, v Podgorju pri Slovenj Gradcu, kjer potekajo pripravljalna dela za izkop predora Vodriž. Foto: Dušan Šušec

Na območju tretje razvojne osi sever ta čas poteka gradnja odseka hitre ceste med priključkoma Velenje jug in Slovenj Gradec jug (sklop E). Izvajalci gradijo dostopne ceste do trase po zelo zahtevnem in geološko nepredvidljivem terenu, zaradi česar so potrebni številni oporni in podporni ukrepi. Gradi se tudi most čez potok Velunja, ki se priključuje na obstoječo lokalno cesto, ki jo bodo razširili na 5,5 metra širine ter ob njej zgradili širok pločnik, ki bo zagotavljal varno prometno ureditev tako med gradnjo kot po zaključku projekta. »V sklopu projekta se izvajajo tudi gradnja več opornih konstrukcij, celovita ureditev odvodnjavanja ter prestavitve obstoječih komunalnih vodov, vse z namenom izboljšanja prometne povezave in varnosti območja Velunje,« so pojasnili predstavniki Darsa. »Pozdravljamo vsak korak pri gradnji tretje razvojne osi, saj gre za ključni projekt, ki bo prebivalkam in prebivalcem ter gospodarstvu v šaleški dolini in koroški regiji prinesel višjo kakovost življenja in izboljšal prometno povezanost regije. Ves čas aktivno sodelujemo pri usklajevanju projekta in si prizadevamo, da bi gradnja potekala čim hitreje, kakovostno ter z najmanjšim možnim vplivom na okolje in življenje občank in občanov,« pravijo na velenjski občini. Odzivi občanov so seveda različni. Nekateri so strpni, saj se zavedajo, da bodo končno dobili spodobno cesto, na katero čakajo že več desetletij, spet drugi tarnajo nad povečanim prometom tovornih vozil. »Seveda je treba tu in tam malo potrpeti, a večine del niti ne vidimo. Osebno ne razumem ljudi, ki se nenehno pritožujejo. Če se ne bi, bi cesto že zdavnaj imeli. Naj se ljudje raje jezijo na tiste, ki vlagajo pritožbe,« pove domačinka iz Gaberk.

Pogodba podpisana tudi za sklop G Podgorje

Dars trenutno še pridobiva gradbeno dovoljenje za odsek hitre ceste med Šentrupertom in Velenjem v dolžini 14 kilometrov, medtem ko dela na odseku med Velenjem in Slovenj Gradcem, ki bo dolg 17,5 kilometra in je razdeljen na osem sklopov, že potekajo. »V teh dneh smo sklenili tudi pogodbo za sklop G Podgorje, izbrani izvajalec mora v predpisanem roku predložiti bančno garancijo za izvedbo del, temu bo sledil postopek uvedbe v delo. Sklop G obsega gradnjo od priključka Podgorje do priključka Slovenj Gradec jug v dolžini 3,6 kilometra. Med drugim bodo na tem odseku zgrajeni cestni priključki Podgorje in Slovenj Gradec jug ter deviacije, obojestransko počivališče Podgorje, dostopne poti, križišča in protihrupne ograje. »Predvidena je tudi gradnja mostu, podvozov, nadvozov, podhoda, pokritega vkopa Homec, podpornih in opornih konstrukcij, prepustov, vključno s komunalno infrastrukturo,« so pojasnili na Darsu.

Priporočamo