Po pojasnilih ZPS v takem primeru trgovine niso upravičene do enostranskega razdiranja pogodbe. »Zakon o varstvu potrošnikov jasno navaja, da mora podjetje označeno ceno upoštevati. Splošni pogoji pogodbeno stranko zavezujejo, vendar pa to ne velja, če vsebujejo določbe, ki so v nasprotju z zakonom,« so poudarili.
Poleg spoštovanja označene cene zakon o varstvu potrošnikov od podjetij oziroma trgovin zahteva, da so cene za blago ali storitve vidno označene ter navedene v evrih. Če je podjetje zavezanec za davek na dodano vrednost, mora cena vključevati tudi ta davek.
Kadar podjetje ne izpolni navedenih zahtev, stori prekršek, tržni inšpektorat pa mu lahko naloži plačilo globe. Če cena ni označena ali ni označena vidno oziroma ni navedena v evrih, pa lahko inšpektorat izda odločbo, s katero podjetju prepove prodajo blaga ali opravljanje storitev, dokler pomanjkljivosti ne odpravi. Kot so sporočili iz ZPS, pri označevanju cen včasih pride do napak, trgovine pa ne želijo upoštevati cene, ki je bila navedena na izdelku.