Kaj bi morali razvijati? Evropa ima ogromno znanja in tehnično-tehnološke prednosti pri motorju z notranjim zgorevanjem. In tukaj se je treba usmeriti v prilagoditev in nadgradnjo tega motorja na obnovljive, nefosilne vire. Predvsem svoj potencial kaže zeleni vodik, ki je 100-odstotno proizveden iz obnovljivih virov energije, fotovoltaike, vetrne energije. Evropa recimo še vedno drži primat v razvoju novih inovativnih rešitev z motorji z notranjim zgorevanjem z zelenim vodikom na primer v ladijskem prometu, tukaj pa so še letala, ki so danes pomemben onesnaževalec, pa ves javni in tovorni transport, železnice, avtobusi in tovornjaki. To je izjemno pomemben segment mobilnosti, na svetovni in evropski ravni, avtobusi in tovornjaki pomenijo le okrog deset odstotkov v proizvodnji in prodaji vozil, v povprečju pa prevozijo desetkrat več kilometrov in so torej z drugih vidikov enako pomembni ali celo pomembnejši kot skupina osebnih vozil.
V segmentih javnega transporta se sicer kaže, da ima zeleni vodik v primerjavi z baterijsko podprto električno mobilnostjo pomembne tehnološke prednosti. Bi pa opozoril še na en vidik, o katerem se pri baterijski mobilnosti veliko premalo govori. To so milijoni ton baterij iz električnih vozil, ki nas bodo začeli preplavljati v naslednjih treh do štirih letih in nas bodo preplavili najkasneje v desetletju, saj nimamo pravih tehnično-tehnoloških in stroškovnih rešitev za njihovo reciklažo. Tudi s tega pomembnega vidika so tehnologije na zeleni vodik v bistveni prednosti, zato bi moral biti fokus EU na motorjih na notranje zgorevanje na zeleni vodik oziroma na gorivne celice, ki proizvajajo elektriko »on board« v vozilu. Mladina