Po določenem času je, pišejo na Fursu, vendarle podvomil v resničnost identitete goljufov in informacije o njihovem delovnem mestu preveril pri Finančni upravi, poizvedbo pa v vednost posredoval tudi lažnim uslužbencem. Ti sprva niso popustili in ga znova želeli prepričati, da gre za resnične uslužbence in prave postopke.

S Fursa so oškodovancu pojasnili, da je žrtev prevare in da na Finančni upravi niso zaposlene osebe, po katerih je poizvedoval. Žrtvi ni preostalo drugega, kot da prevarante prijavi Policiji.

Opozorila Fursa

Na Finančni upravi opozarjajo, da mora biti vsakršna odmera davka ali carin, izterjava morebitnega dolga in podobno predmet upravnega postopka. V takšnem postopku je vedno izdan informativni izračun, odločba ali sklep, ki vam mora biti predhodno vročen – fizično ali prek sistema eDavki. Zahteve po plačilu kakršnihkoli dajatev nikoli ne potekajo v komunikaciji preko telefona oziroma elektronske pošte.

Že z doslednim upoštevanjem tega preprostega pravila boste lahko onemogočili prevarantom, da se dokopljejo do vaših prihrankov, še svarijo na Fursu.

Priporočamo