Očesna klinika Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Ljubljana vse preglede izvaja izključno na kliniki, prav tako ne sodeluje z nobeno od optik in ne podaja priporočil posameznim optikam. Klinika prav tako ostro zavrača in obsoja prodajne prakse, v katerih bi optika navajala, da so podatke pacienta pridobili na očesni kliniki, so poudarili v ljubljanskem kliničnem centru.
»V zadnjem času smo namreč ponovno zaznali primer, ko je pacientka sporočila, da je prejela klic iz optike v Ljubljani, kjer so jo na pregled povabili po priporočilu očesne klinike, kar nikakor ne drži,« so zatrdili v UKC Ljubljana. V optiki so pacientki po navedbah kliničnega centra po pregledu svetovali in zaračunali izdelke. Ti pacientki pri težavah, kot je povedala, niso pomagali, cena pa je bila zelo visoka.
»Kot osrednja strokovno medicinska ustanova smo v takih primerih dolžni opozoriti javnost na vse tovrstne sporne prakse, prav tako pa smo dolžni zaščitit ugled ustanov pred zlorabami imena ustanove, zato vse take sume zlorab predamo pristojnim organom,« so poudarili.
V UKC Ljubljana navajajo, da so v zadnjih nekaj letih obravnavali devet tovrstnih prijav pacientov. Ti so v njih med drugim navajali, da so prejeli klic optike, kjer so omenjali tudi očesno kliniko, in celo, da so njihove podatke pridobili na kliniki oziroma od zaposlenih na kliniki. V povezavi s temi primeri so zato v službi za korporativno varnost UKC Ljubljana stekli interni postopki preverjanja, ki pa do sedaj niso ugotovili nepravilnosti ali kršitev.