Predlog novele prav tako zahteva strožjo obravnavo voznikov, ki ne upoštevajo pomena posebnih svetlobnih in zvočnih znakov, nameščenih na vozilih s prednostjo, za spremstvo in v spremstvu, ter se priključijo tem vozilom ali jih prehitijo. Za obe navedeni kršitvi osnutek novele zakona predlaga višjo globo, in sicer v višini 500 evrov, in stransko sankcijo treh kazenskih točk.

Za voznike, ki ne vzpostavijo reševalnega pasu ali vozijo po vzpostavljenem reševalnem pasu, je sedaj predvidena globa v višini 200 evrov, za priključitev vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali za prehitevanje teh vozil pa globa v višini 300 evrov.

Ministrstvo za infrastrukturo v obrazložitvi pojasnjuje, da spremembe predlagajo, ker je tovrstnih kršitev vse več. Osnutek novele zakona po njihovih navedbah zasleduje temeljne cilje prometno-varnostne politike v Sloveniji, to je večja varnost vseh udeležencev v cestnem prometu, ter zmanjšanje števila prometnih nesreč s smrtnim izidom in prometnih nesreč, v katerih so osebe poškodovane.

Priporočamo