Prebivalci, ki so jim pozornost vzbudili nenavadni klici s ponudbo obiska na domu, so na dogajanje opozorili ZZZS. Za zdaj je znano, da so se jim neznanci predstavili prav kot predstavniki ZZZS. Prejemnikom klicev so pojasnjevali, da gre za urejanje dokumentacije in kartice zdravstvenega zavarovanja.
Promocijske akcije in skriti klicatelji
»Na podlagi poizvedovanj smo ugotovili, da gre za promocijske akcije vseh treh prostovoljnih zdravstvenih zavarovalnic, ki prek agencij tržijo svoje produkte,« so o dogajanju sporočili z ZZZS. Na neustrezno prakso trženja so že opozorili, so pojasnili na ZZZS, prebivalcem pa sporočajo, da z zavarovanci ne komunicirajo na tak način. Z vsemi vprašanji glede produktov, ki jih tržijo prostovoljne zdravstvene zavarovalnice, naj se zavarovanci obračajo neposredno nanje, so zapisali. Prebivalce so pri tem usmerili na zavarovalnico Generali, Triglav – zdravstveno zavarovalnico in Vzajemno – zdravstveno zavarovalnico.
Po dosedanjih ugotovitvah so v nekaterih podjetjih sočasno tržili zavarovanja različnih zavarovalnic. Kdo je dejansko opravljal sporne klice, pa za zdaj ni znano. Poskusi navezovanja ponovnega stika prek telefonskih številk, s katerih so prihajali klici, niso bili uspešni.
Na dogajanje so jih opozorili z ZZZS
V Triglavu – zdravstveni zavarovalnici (TZZ) so za dogajanje izvedeli, ko so jih nanj opozorili z ZZZS. »Kot so nam pojasnili, so klici prihajali s telefonske številke 06 964 48 24. Po pregledu vseh nam razpoložljivih prodajnih kontaktov zavarovalnice in pogodbenih partnerjev navedene telefonske številke nismo povezali s prodajno mrežo ali poslovnimi partnerji zavarovalnice,« so nam sporočili iz TZZ. Prebivalcem svetujejo, naj jih, če prejmejo klic z navedene telefonske številke, o tem nemudoma obvestijo na elektronski naslov info@triglavzdravje.si. Enako naj ravnajo v primeru, če zaznajo kakšno drugo neustrezno ravnanje ali nepošteno poslovno prakso, so poudarili.
V TZZ so potrdili, da sodelujejo tudi s poslovnimi partnerji, ki v imenu njihove zavarovalnice izvajajo trženje po telefonu, pri čemer pa zatrjujejo, da njihovo delo vseskozi skrbno spremljajo. Ob nespoštovanju pogodbenih določil ali izvajanju spornih poslovnih praks lahko sodelovanje prekinejo, so pristavili. Zagotovili so še, da svoje prodajnike in poslovne partnerje, s katerimi sodelujejo pri trženju, vseskozi izobražujejo o primernih poslovnih praksah.
Pozivi prejemnikom klicev
Iz Vzajemne so nam sporočili, da niso seznanjeni s primeri neustreznega komuniciranja, na katere opozarja ZZZS. Prebivalci jih lahko, če prejmejo tak klic, o tem obvestijo, so dodali. Da zavračajo vse oblike zavajajočih poslovnih praks, poudarjajo tudi v zavarovalnici Generali. Če bi jih zasledili v svoji prodajni mreži, bi jih nemudoma odpravili oziroma sankcionirali, so zagotovili. S prakso, ki so jo izpostavili na ZZZS, niso bili seznanjeni, so še pojasnili. »Če bi stranke zaznale takšne klice, jih pozivamo, naj nas o tem obvestijo oziroma uporabijo pritožbene postopke, s katerimi jih seznanjamo na spletni strani zavarovalnice,« so zapisali.