Uporabniki družbenega omrežja tiktok so v minulih mesecih lahko redno spremljali objave nove vplivnice Mie Lah. Čeprav so njeni ustvarjalci jasno označili, da je ustvarjena z umetno inteligenco, je vplivnica prejela več komentarjev ljudi, ki so bili prepričani, da je resnična. S pomočjo Mie Lah pa je podjetje Game Changer v kratkem obdobju zgradilo svojo prepoznavnost. »Za UI-vplivnico Mio Lah smo se odločili, ker svojih referenc ne moremo izpostavljati javno. Nismo našli boljšega načina, da bi svoje znanje z orodji umetne inteligence predstavili širši publiki,« je pojasnil direktor podjetja Game Changer Aljoša Marjanović.
Mia Lah je tako postala prikaz njihovega obvladovanja UI-orodij v praksi. »In ne služi nobenemu drugemu namenu, čeprav je njen nabiralnik poln povabil na zmenke,« je v šali pripomnil Marjanović. Lik vplivnice je moral biti posebno privlačen, da je pritegnil pozornost. Prav tako so njeno osebnost zaradi tega naredili veliko bolj vzvišeno in kontroverzno. »Mijine fotografije nalašč niso preveč realistične. Ugotovili smo, da predobre slike ne dosegajo takšnih številk kot tiste, pri katerih obstaja sum na umetno inteligenco,« je pojasnil in dodal, da o uspešnosti ideje še ne morejo govoriti.
Veliko nižji stroški in krajši čas izdelave
Idejo za uporabo umetne inteligence v takšne namene so v podjetju dobili, ko so pri ustvarjanju za naročnike potrebovali veliko fotografij in posnetkov ljudi, sredstev za to pa niso imeli. »Nismo si mogli privoščiti fotografov, snemalcev, studia, fotomodelov, igralcev, najema lokacij in prevozov. Tako smo začeli ustvarjati promocijske fotografije in videoposnetke z UI. Stvari smo izboljševali tako dolgo, dokler jih niti sami nismo mogli več ločiti od resničnih,« je povedal direktor.
Na tej točki so storitev začeli ponujati tudi naročnikom marketinških storitev, kmalu pa so opazili, da se rezultati marketinških kampanj z uporabo umetne inteligence še izboljšujejo. Pri tem pa so ključna prednost nižji stroški in krajši čas izdelave. »O pravem odzivu slovenske javnosti še ne morem govoriti, je pa prvi video na našem tiktok kanalu v treh dneh dosegel več kot 1,1 milijona ogledov, kar kaže na večje zanimanje od pričakovanega. V naslednjih mesecih pričakujem mešane odzive javnosti, tako v pozitivni kot v negativni smeri,« je dodal Marjanović.
Podjetja preveč vlagajo v marketing
Čeprav smo z umetno inteligenco v zadnjem letu močno obkroženi, pa je takšna ideja za slovensko javnost precejšnja novost. »Mi nismo odkrili tople vode in nismo ustvarili nobenega izmed orodij z umetno inteligenco. Naša ekipa se je le naučila uporabljati obstoječa orodja na najvišji ravni,« je pojasnil Marjanović in dodal, da včasih za izdelavo ene slike uporabijo kar do devet različnih programov za umetno inteligenco.
Delo v podjetju poteka tako, da direktor opiše, kakšno fotografijo za naročnika si želi in na kakšni ravni mora ta biti. »Nato pa mi ustvarjalci povedo, da se tega ne da ustvariti. Nakar se še nekaj časa pogovarjamo in potem se rodi takšna slika, kot sem jo želel,« je povedal.
Cilj podjetja je v prihodnosti predvsem pomoč podjetjem pri ustvarjanju marketinških materialov hitreje, ceneje in bolj raznoliko. »Tako lahko več sredstev in energije usmerijo v izboljševanje svojih produktov in storitev. Morda se to sliši kontradiktorno iz ust lastnika marketinške agencije, a premalo podjetij ima dobre storitve in preveč se osredotočajo na marketing. Podjetja bi morala 80 odstotkov časa nameniti izboljšanju storitev, ne pa promociji. Trenutno situacija je obratna,« je sklenil Marjanović.