STO je včeraj skupaj z založbo Lonely Planet zagnala trimesečno večkanalno, vsebinsko kampanjo, ki Slovenijo predstavlja kot izjemno destinacijo za aktivna doživetja in doživetja v naravi. Novinar Lonely Planeta Mark Baker je Slovenijo obiskal junija v okviru študijskega potovanja, ki ga je STO pripravila skupaj z združenjem Aktivna Slovenija. Prispevki, ki v ospredje postavljajo neokrnjeno pokrajino Slovenije, bodo bralcem na voljo na kanalih Lonely Planeta, njihova vidnost pa bo podprta s slikovnimi prikazi in pasicami. Avtor v treh člankih izpostavlja Bohinj z okolico, vzhodno Slovenijo z Mariborom in Ptujem ter Koroško s kolesarjenjem pod Peco, so pojasnili na STO. »Lonely Planet je globalna blagovna znamka z več kot 50-letno tradicijo na področju popotniškega turizma in potovanja nasploh, zato s kampanjo s to svetovno prepoznano založbo krepimo ugled Slovenije kot destinacije edinstvenih naravnih lepot, ki vabijo k aktivnemu oddihu,« je dejala direktorica STO Maja Pak. »Slovenija je izjemna destinacija in je bila tudi na podlagi tega priporočena za podelitev naziva Best in Travel 2022,« pa je dejal Tom Hall iz Lonely Planeta. 

Priporočamo