Za financiranje lanske predreferendumske kampanje so največ denarja namenili v Gibanju Svoboda, med nevladniki pa jih največ zbral Inštitut 8. marec. V kampanjo pred referendumi o novelah zakona o RTVS, zakona o vladi in zakona o dolgotrajni oskrbi se je skupaj vključilo 27 organizatorjev kampanje. Med njimi je bilo sedem političnih strank, 12 pravnih oseb in osem posameznikov. Deset jih je sodelovalo v kampanji za vse tri referendume, večina pa se je vključila le v kampanjo o zakonu o RTVS. Vsi organizatorji so morali odpreti posebne transakcijske račune in Agenciji RS za javnopravne evidence in storitve predložiti poročila o financiranju kampanje. Iz njih je razvidno, da so v kampanjo vložili različne zneske, od nekaj deset do skoraj 200.000 evrov. Slednji znesek so za vse tri referendume skupaj porabili v največji vladni stranki, Gibanju Svoboda. V SD so za vse tri referendume porabili dobrih 27.000 evrov. SDS je kampanjo financirala s slabimi 22.000 evri, Levica je zanjo porabila blizu 20.000 evrov. Parlamentarne stranke so sredstva na posebne transakcijske račune večinoma prenesle s svojih rednih računov, le v SD so del sredstev dobili s prispevki. V parlamentarni NSi se v kampanjo pred referendumi niso vključili, vlogo za prijavo organizatorja so oddali prepozno. Inštitut 8. marec se je aktivno vključil v kampanjo o zakonu o RTVS. V ta namen so porabili dobrih 42.000 evrov; veliko večino denarja so zbrali s prispevki.
Ameriški regulator po marčnem incidentu odredil pregled letal 787 Dreamliner