Burja lahko v sunkih doseže hitrost tudi prek 100 km/h, kar je lahko zelo nevarno za promet. Učinek vetra, ki ob vstopu v tunel ni močan, ob izstopu pa pihne prek 100km/h, povzroči močan in nenadzorovan premik vozil, predvsem tistih z večjo bočno površino. Tako močni sunki vetra lahko poškodujejo tudi prometno infrastrukturo, kot so znaki, table, smerokazi in semaforji, razlagajo na Zavodu Reševalni pas.

V primeru požara v predoru pa močan veter onemogoča prezračevanje, ki je zasnovano na način, da strupene pline in dim potiska stran od voznikov, ujetih v predoru. Ker je pritisk z ene strani predora premočan, bi bila ventilacija neučinkovita in posledično bi tunel postal strupena past brez izhoda. Torej, predor in določeni odseki avtocest se zapirajo preventivno v imenu varnosti udeležencev v prometu kot v imenu varnosti tistih, ki bi slednjim prihiteli na pomoč, še pojasnjujejo na zavodu.

Priporočamo