Viadukt v dolini Glinščice je z velikimi zapleti in zamudami gradilo podjetje Markomark Nival. Konzorcij gradbincev Kolektorja in turškega Yapi Merkezi je moral zaradi tega svoja dela začeti kasneje, kar je zamaknilo tudi celotno časovnico dokončanja del drugem železniškem tiru med Divačo in Koprom. Kot trdijo v gradbeni družbi, so zaradi tega imeli dodatne stroške, investitorju 2TDK so jih naračunali kar za dobrih 350 milijonov evrov. "Znesek je visok, a utemeljen," so za dnevnik v sredo povedali v konzorciju.

Družba 2TDK je 350-milijonski zahtevek izvajalca danes zavrnila. "Nadzorni inženir DRI je odločil, da je zahtevek »Ustavitev del na Odseku 1 zaradi zamud pri izvedbi del Viadukta Glinščica«, ki ga je prejšnji teden vložil konzorcij izvajalca gradbenih del na drugem tiru, procesno neprimeren za obravnavo. 350-milijonski  zahtevek je neutemeljen in popolnoma nerealen," so zapisali v 2TDK.

Celotna vrednost nove železnice je sicer ocenjena na 1,1 milijarde evrov. Zahtevek Kolektorja bi tako projekt podražil za tretjino.

Priporočamo