V uredništvu N. N. smo zato prišli do sklepa, da gre pri čebelah spet za čisto navaden janšizem. Po Žižkovem razkritju o totalitarni naravi čebel lahko ugotovimo, da ima totalitarni janšizem že dvestoletno zgodovino, vse odkar je Anton Janša šel na Dunaj in začel čebeljo zaroto, ki nas tlači že skoraj tristo let. Ob tem sploh ni čudno, da je Janez Janša nemudoma zahteval odstop kulturne ministrice, saj je Žižkovo kritiko čebelje zarote verjetno razumel kot osebni napad.

Fotografija je simbolična.
Žižkov čebelji napad na Janšo
Tudi v uredništvu N. N. smo seveda pozorno spremljali Žižkov skrb vzbujajoč nastop na Frankfurtskem knjižnem sejmu. Ampak mi smo zavedni Slovenci in se ne oziramo toliko na izjave o Bližnjem vzhodu. Bolj nas skrbi Žižkovo stališče do naše državne živalce, čebelice. »Ali veste, kako živijo čebele?« je začel Žižek v Frankfurtu. »To je najbolj totalitarna družba, kar si jih lahko predstavljate. Več kot 80 odstotkov je žensk, ki so de facto kastrirane, ne smejo se spolno razvijati, samo delajo. Potem imate kraljico, ki enkrat v življenju seksa z desetimi moškimi, in ko ti doživijo orgazem, jim takoj pogoltne penise.« Kje je tukaj odziv Čebelarske zveze Slovenije, se sprašujemo. Kaj pomeni Žižkova izjava za našo zgodovino? Ali bomo morali na kranjsko čebelico zdaj gledati podobno zlovešče kot na Udbo? Ali je Slakov Čebelar v resnici bolj totalitarna himna od katerega koli štikla Laibachov?