Logotip je Musk za tiskovno agencijo AP komentiral kot minimalističen logotip črke X na belem ozadju, ki naj bi se zgledoval po umetnostnem stilu art deco. Spremembe v platformi sledijo standardu, ki ga je postavila Muskova krovna organizacija X Corporation. Spomin na nekdanjo družbo X.com, ki jo je Musk ustanovil leta 1999 in ki je postopoma prerasla v velikana plačilnih storitev PayPal, bo živel naprej v obliki aplikacije, ki bo hkrati družbeno omrežje, prostor mobilnega plačevanja in pošiljanja sporočil.

Izvršna direktorica Yaccarinova pa meni, da bo omrežje s pomočjo umetne inteligence postalo najnaprednejša tovrstna storitev, kar jih je bilo potrošnikom kadar koli na voljo. Globalno interaktivno središče bo kot nalašč za vse tiste, ki bodo poleg zvočnih in video posnetkov želeli pošiljati sporočila, hkrati pa tudi plačevati. Okoli 200 milijonov rednih uporabnikov je sicer Musk s serijo reorganizacijskih procesov platforme razburjal že nekaj mesecev. Uporabnike je najbolj prizadelo plačevanje doslej brezplačnih storitev. Muskove poteze so Twitterju med drugim prinesle tudi velik padec oglaševalskih prihodkov. Kako se bo novemu poslovnemu modelu obnesla zadnja sprememba, se bo pokazalo čez čas. 

Priporočamo