Na Madžarskem te dni odmeva novica o prodaji najbolj branega časopisa Blikk medijski skupini Indamedia, ki naj bi bila blizu madžarskemu premierju Viktorju Orbanu. Nakup tabloida velja za še en primer poskusa vladnega vpliva na medije manj kot pol leta pred volitvami prihodnjo pomlad, ki bodo za Orbana velik izziv, saj ankete kažejo na prednost opozicije oziroma stranke Tisza. Njen voditelj Peter Magyar je dejal, da je nakup naslednja poteza Orbana, da zacementira svoj nadzor nad medijsko krajino v državi.
Prodaja ob Blikku vključuje tudi nedeljski časopis Vasarnapi Blikk, zdravstveni portal in več revij. Ivan Nagy, glavni urednik najbolj branega madžarskega tabloida s približno tremi milijoni spletnih bralcev na mesec, je sporočil, da skupaj z vodjo razvoja vsebin v sporazumnem dogovoru z novim lastnikom zapušča položaj.
Švicarska skupina Ringier, ki je imela v lasti Blikk, pa je v izjavi zapisala, da je bila odločitev o prodaji utemeljena izključno na strateških gospodarskih vidikih in njihovi osredotočenosti na ključne digitalne dejavnosti na Madžarskem.
Od Orbanove vrnitve na oblast leta 2010 so številni neodvisni mediji bodisi prenehali delovati bodisi so jih kupili njegovi zavezniki in so se preoblikovali v glasilo stranke Fidesz, medtem ko so bili državni mediji prisiljeni slediti vladni liniji. Skupina Indamedia ima v lasti osemnajst spletnih medijev in platform, tudi najbolj branega index.hu.
Po podatkih organizacije Novinarji brez meja so Orbanovi zavezniki pred prevzemom Blikka nadzorovali 80 odstotkov medijske krajine v državi.