Potniki, ki so se 3. oktobra v Pisi vkrcali na letalo proti Glasgowu, so v zraku doživeli pravo dramo. Let FR3418 družbe Ryanair, ki ga je opravljala Malta Air, se je znašel sredi hudega nevihtnega sistema Amy, ki je opustošil dele Združenega kraljestva. Letalo so zato preusmerili v Edinburg, a je pilot pred tem dvakrat poskušal pristati v Glasgowu. Neuspešen je bil tudi poskus pristanka v Edinburgu, od koder se je letalo nato usmerilo proti Manchestru.
Izdali signal za nujne primere
Na približno pol poti v Manchester je po poročanju Flightradar24 posadka izdala signal za nujne primere squawk 7700, kar pomeni izredne razmere, največkrat zaradi pomanjkanja goriva. Letalo je takrat imelo goriva le še za 32 minut letenja.
Skoraj dve uri po prvem poskusu pristanka v Glasgowu je letalu nato uspelo pristati v Manchestru. Ob pristanku je imelo le okoli 220 kilogramov goriva v rezervoarju, kar naj bi zadoščalo za pet ali šest minut letenja.
Z zamudo že iz Pise
Po poročanju časnika Daily Mail so potniki prispeli na cilj z okoli 10 urami zamude. Letalo je namreč že iz Pise poletelo s precejšnjo zamudo zaradi splošne stavke in vdora protestnikov na letališče. »Bali smo se, da v Glasgow ne bomo prispeli pred nevihto,« je dejal eden od potnikov, čigar strah se je žal uresničil.
Po njegovih navedbah je bil polet povsem miren, dokler niso poskušali pristati. Ker zaradi vremenskih razmer pilot ni mogel varno pristati, je letalo nekaj časa krožilo nad letališčem. »Ko smo pristali, je sledilo olajšanje. Ljudje, ki so prej jokali in molili, so želeli čim prej z letala in gotovo nekaj časa ne bodo želeli leteti,« je povedal.
Pri tem tipu letala, šlo je za boeing 737-800, velja, da količina goriva ne sme pasti pod mejo, ki zagotavlja zmožnost letenja najmanj 30 minut.
Na novinarska vprašanja so se v Ryanairu odzvali zelo skopo. »Ryanair je dogodek prijavil pristojnim oblastem 3. oktobra. Ker preiskava še traja, več podatkov ne moremo posredovati,« so sporočili in potrdili, da v preiskavi sodelujejo.