"Ben & Jerry's je več kot 20 let zagovarjal in se zavzemal za mir, pravičnost in človekove pravice, ne kot abstraktne koncepte, ampak v povezavi z dejanskimi dogodki v našem svetu. Globoko sem razočaran, da sem prišel do zaključka, da je ta neodvisnost, ki je bila osnova za našo prodajo Unileverju, izginila," je v javnem pismu oznanil Greenfield.

Ben & Jerry's je znan po svojih barvitih embalažah sladoleda in raznolikimi okusi, je znan tudi po svojih progresivnih političnih vrednotah. Greenfield je opozoril, da je izguba neodvisnosti blagovne znamke prišla v času, ko Trumpova vlada napada državljanske pravice, volilne pravice, pravice priseljencev, žensk in skupnosti LGBTQ.

FILE - Founders of Ben & Jerry's Ice Cream Jerry Greenfield, left, and Ben Cohen, pink shirt, protest in front of Sudan's embassy July 29, 2004, in Washington. (AP Photo/Charles Dharapak, File)

 Jerry Greenfield in Ben Cohen sta poslovni uspeh vedno uporabljala tudi za podporo aktivizmu. Foto: AP 

Ben & Jerry's je starševsko podjetje Unilever obtožil, da je utišalo njegove izjave v podporo Palestincem med vojno v Gazi in med drugimi konflikti. Unilever je Ben & Jerry's prevzel leta 2000 za 326 milijonov dolarjev. Unilever je med drugim lastnik tudi blagovnih znamk za osebno higieno, kot je milo Dove, in blagovnih znamk za živila, kot je majoneza Hellmann's, poroča televizija ABC.

Priporočamo