»Globoko se opravičujemo za vse neprijetnosti in skrbi, ki smo jih povzročili,« so v uradni izjavi poudarili predstavniki podjetja. »Odločili smo se, da temeljito pregledamo vse poslovalnice in pri tem poskrbimo, da do tovrstnih napak ne bo več prihajalo.« Veriga, znana predvsem po svojih jedeh z govedino, naj bi do konca tega tedna poskrbela za popolno dekontaminacijo vseh lokalov, preverili pa bodo tudi morebitne razpoke ali pa druge pomanjkljivosti v prostorih, kjer deluje franšiza, zaradi katerih bi lahko prihajalo do vdorov žuželk in drugih škodljivcev.
Govorice o podgani v juhi miso so se na družabnih omrežjih pojavile že pred tedni, vendar jih družba ni neposredno komentirala, čeprav so obrat, kjer naj bi prišlo do incidenta, kmalu nato zaprli »zaradi prenove«, napovedali pa so tudi poostreno natančnost pri ravnanju z odpadki in ostanki hrane. Toda po nedavnem dogodku s ščurkom so bili pri Sukiyi vseeno prisiljeni potrditi, da tudi poročila o kuhanem glodavcu (v katerega naj bi nesrečni gost celo ugriznil in ga malce požvečil) niso bila iz trte izvita.
Na Japonskem, ki je znana po zelo strogih higienskih predpisih, so odpoklici prehranskih produktov razmeroma redki, a so ravno zato deležni precejšnje pozornosti. Lani je tako odmeval primer, ko je podjetje Pasco iz trgovin odpoklicalo več kakor 100.000 paketov narezanega kruha, ker so se v dveh znašli ostanki zmlete podgane.
Sukiya je sicer del korporacije Zensho, ki je lastnica vrste verig restavracij na Japonskem. Razkritje vzrokov za začasno zaprtje obratov je v minulem tednu poslalo delnice družbe navzdol, vendar si je njihov tečaj medtem že nekoliko opomogel.