Idejo je sprožil njegov vnuk, fotograf Jannik Diefenbach, ki je za božič leta 2016 dedka povabil, naj obleče nekaj njegovih modnih oblačil. Fotografije sta objavila na spletu in Gramps je hitro postal prepoznaven po svojih resnih, skoraj filmskih nastopih v drznih kombinacijah oblačil ulične mode, ki jih Jannik ujame v kratke, z aktualnimi glasbenimi hiti podložene video posnetke. Na tiktoku imata več kot 5,4 milijona sledilcev, na instagramu 2,6 milijona, marsikateri posnetek pa preseže večmilijonske oglede.

Velike blagovne znamke, od Diorja in Adidasa do Porscheja, so ju hitro opazile in jima ponudile sodelovanje. Sprva Abram sploh ni razumel sveta družbenih omrežij, a se je kmalu navadil pozornosti. Danes uživa, ko ga ljudje prepoznajo na ulici in prosijo za selfie. Z vnukom sta zaradi skupnega projekta postala še bolj povezana, moda pa je iz spontane ideje prerasla v skupen hobi, ki jima je prinesel svetovno občinstvo. Čeprav Gramps v video posnetkih ne govori, dedek, ki v enem prizoru pozira v bleščečem dresu in rumenih supergah, v drugem kot ostareli model Calvina Kleina v trendovskem denimu ali vojaških hlačah, navdušuje sledilce, ki ga obožujejo zaradi njegovega sproščenega odnosa, karizme in samozavesti. O honorarjih odloča vnuk, ki z nasmeškom prizna: »Moj dedek je dragocen mož.«

Priporočamo