Potem ko so brezpilotniki, opremljeni s senzorji in kamerami z visoko resolucijo, natančno izmerili vso traso tega odseka avtoceste in tako zbirali podatke, ki so jih takoj obdelali napredni algoritmi, je nastopila robotska gradbena mehanizacija družbe Sany Group: avtonomna vozila so na gradbišče dovažala kamen, pesek in ostali material, robotski težki valjarji so s programiranim pritiskom zagotovili enakomerno potlačeno in dovolj trdno površino, ki jo je na koncu z milimetrsko natančnostjo asfaltirala avtomatizirana mehanizacija. Celotna gradbena armada je bila opremljena z napredno umetno inteligenco in možnostjo strojnega učenja, kar ji je omogočilo takojšnjo prilagoditev pogojem na gradbišču in sinhronizirano premikanje, tako da so oblikovali koordiniran »roj« brezpilotnih letal, ki so nadzirala gradnjo in zagotavljala popolno topografsko natančnost projektirane trase.

Poleg tega, da je v primerjavi s tradicionalnimi »človeškimi« gradbenimi metodami robotski pristop omogočil veliko krajše roke, izvedba pa je bila neprimerljivo kakovostnejša in natančnejša, je Kitajska z uporabo robotov in brezpilotnikov – kot so ugotovili navdušeni strokovnjaki – ob čemer je iz delovnega procesa popolnoma izključila človeške delavce, tudi drastično zmanjšala možnost poškodb in nesreč.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo