Do danes je tam prehodila zavidljivo karierno pot: kot pravi, gre, kamor jo povabijo, že leta pa se stalno vrača v Burgtheater, Berliner Ensemble, Residenztheater München, Schauspiel Frankfurt in Schauspiel Bochum.
Občasno prihaja tudi v Slovenijo, konec minulega leta je v SNG Maribor obnovila Brechtovo Malomeščansko svatbo, v Ljubljani pa je bila nedavno premiera Brechtove Opere za tri groše, ki je nastala v prvem sodelovanju SNG Drama in SNG Opera in balet. Obe predstavi sta poželi navdušen sprejem.
Zdi se, kot bi naša gledališča v zadnjem letu spet odkrila Bertolta Brechta: Malomeščansko svatbo v Mariboru, SMG je bilo koproducent pri predstavi Sveta Ivana Klavniška v režiji Davida Sacca in Agate Tomšič, zdaj smo v Ljubljani dočakali še vašo Opero za tri groše. Je Brecht znova aktualen?Seveda je. Še posebej danes, ko se čas lomi podobno absurdno kot v njegovem času. A meni se je zgodil brez načrtne misli. Mariborska Drama se je odločila obnoviti Malomeščansko svatbo, ki sem jo režirala pred leti, jaz pa sem bila vesela povabila, ker mi je ta predstava ljuba. Opera za tri groše pa je v bistvu čisto naključje. Ko sem se dogovarjala za delo doma, je politika še iskala lokacijo za selitev produkcije Drame iz stare hiše, ki naj bi jo prenovili. Premetavali so jih od Unionske dvorane do malih dvoran v CD, jaz pa sem si želela delati na odru, ki ima »cuge« in »frzenke«, skratka na klasično opremljenem odru. In od tod ideja: zakaj pa ne bi Drama gostovala v Operi?