»Maloprodajne cene hrane na posameznih trgih so namreč v veliki meri odvisne od ekonomije obsega in učinkovitosti menedžmenta. Pri tujih trgovskih podjetjih so marže v povprečju nižje zaradi večje stroškovne učinkovitosti, bolje organiziranih logističnih poti … Če je menedžment učinkovitejši, to pomeni, da podjetje lahko posluje z nižjimi maržami in dosega zastavljene cilje dobičkonosnosti,« pravi Branko Žibret.
Pri oblikovanju posameznih maloprodajnih cen na posameznih trgih je uveljavljena praksa, da podjetja testirajo trg z vidika maksimalnega možnega zaslužka. »Ob tem upoštevajo cenovno elastičnost povpraševanja (spremembe povpraševanja po izdelku ob spremembah cen) in prisotnost lokalne konkurence. Testirajo različne cenovne modele, da hkrati ustvarjajo konkurenčno prednost in da ne kanibalizirajo svojih drugih izdelkov, ki so že naprodaj,« je dodal Žibret.