Potem ko si je podjetnica, rojena v Kanadi, z recepti svojih indijskih prednikov pomagala pri bolečih kroničnih migrenah, je začela eksperimentirati z napitki in navdušila lastnika podjetja Joe's Coffee Company, ki je hitro postal oboževalec njenih z Indijo navdihnjenih pijač.
»Moj slogan je 'dar dobrih korenin', kar je … nekako igra besed,« je povedala za agencijo Reuters. »Ker ljudje ingver in kurkumo, ki sta v vseh mojih mešanicah, imenujejo korenine … A to niso le te korenine, temveč tudi dar mojih prednikov.« Že kot otrok je namreč opazovala svojo mamo, ki je rumene koreninice kurkume uporabljala za blaženje številnih bolezni, od prehlada do trebušnih težav.
Bhargavova večino sestavin njenih napitkov uvaža. »Enostavno ne morete pridelovati čaja assam v ZDA,« pravi, pa tudi embalaža, ki jo je štiri leta izboljševala in izpopolnjevala, da resnično izstopa na policah trgovin, prihaja s Kitajske.
Ob carinski vojni, ki jo je zanetil Trump, preprosto ne vidi možnosti, da bi nerazumno visoke carine lahko kakorkoli kompenzirala z nižjo maržo. Boji se, da bo na koncu pristala na cesti ne le ona sama, temveč tudi vsi njeni sodelavci in mala podjetja v ZDA, ki trenutno polnijo njene napitke, jih prevažajo ali so drugače vpleteni v proizvodno verigo.