Domače medijske vsebine nas pač vse zanimajo in z veseljem jih beremo, jih pa ne želimo plačevati, zato naši tiskani mediji še vedno več denarja dobivajo s svojo tiskano kot pa s svojo digitalno izdajo, čeravno slednja doseže veliko več ljudi.

In problem je ravno v besedi »doseže«. Digitalne vsebine naših medijev, tako tistih tiskanih kot spletnih portalov, najdejo svoje bralce na zelo različne, včasih tudi njihovim ustvarjalcem težko doumljive načine. Če so si nekoč ljudje podajali prebrane časopise in je vsak od nas poleg časopisa, ki so mu ga vsako jutro vrgli v poštni nabiralnik, prebral še kakšnega, ki mu ga je pred vrati pustil sosed ali ki mu ga je ob loncu z ričetom spakirala stara mama, danes ljudje posamezne članke, kolumne ali komentarje veselo delijo po družbenih omrežjih s tisoči znancev in neznancev. In v tem ne vidijo prav nič slabega, nasprotno, to je izraz njihove želje po deljenju dobrih stvari, naklonjenosti avtorju in njegovemu delu.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo