V četrtek popoldne so bile tribune v stekleni dvorani Gospodarskega razstavišča polne, kar pomeni približno petsto ljudi, in na krožni modni stezi so se vrstile modne revije. V štirih dneh se je predstavilo enainštirideset oblikovalcev, pretežno domačih, za katere je teden mode podobno enkratna priložnost, kot je za rekreativne tekače vsakoletni maraton, ki je vzporedno z modnim dogodkom potekal zunaj na ulicah. Dnevi, za katere živijo. In ustvarjajo.
»Ko smo leta 2014 začeli samostojno, že prej smo delali pod okriljem Adrie Medie, so ljudje poznali oblikovalce oziroma znamke, kot je Draž ali Maja Štamol. Lahko govorimo o nekem napredku. Scena se je postavila na noge. Leta 2021 v času korone so nas klicali. Potrebujejo nas. Pomenimo jim platformo za predstavitev. Za ne veliko denarja dobijo modele, ličenje, frizure, fotografije, luči, promocijo, vključno s tujino, saj pripeljemo novinarje iz tujine. Bilo je obdobje, ko smo imeli več tujih oblikovalce kot naših, kar se je obrnilo in bi danes za tuje potrebovali še enkrat toliko časa. Obenem ne dobivamo sredstev ne od države ne od mesta. Slovenska turistična organizacija nam plačuje letalske vozovnice in večino denarja naberemo sami. V Parizu je pristojbina 80.000 evrov, s tem da nastopajoči tam tudi vse drugo plačujejo sami. Tukaj je pristojbina približno 500 evrov. Če se izrazim z besednjakom Alana Forda, to prireditev izvedemo 'pomoču trikova i dobrih prijatelja',« je povedala Melinda Rebrek, ki je ob Denu Baruci glavna organizatorka in motor prireditve.