Tamkajšnja policija je namreč uvedla tečaj vožnje motornih koles za ženske. To prevozno sredstvo je postalo zaradi vse težjih gospodarskih razmer v državi vse bolj priljubljeno. Čeprav je sicer v konservativni muslimanski državi precej bolj sprejemljivo, da ženske na motornih kolesih in tudi v avtih vozijo moški, ženske zaradi osebne svobode in tudi družinskega proračuna vse raje uporabljajo dvokolesnike.
Po tem, ko je bila v 80. letih prejšnjega stoletja prva ženska revolucija in so lahko ženske končno sedle na vozniško mesto, zdaj podobna prizadevanja potekajo še za krmilo motorja. Tokrat država vse od začetka, ko je ženskam namenila velik popust pri nakupu motorja, aktivno sodeluje pri družbenih spremembah. 6600 žensk različnih starosti se je v zadnjih sedmih letih že vpisalo na tečaj varne vožnje z motornim kolesom. Inštruktorji vedo povedati, da so mlade ženske najbolj zagnane učenke. Na poligonih se učijo vijuganja med ovirami, spoštovanja prometnih predpisov in tudi pravilne uporabe ustrezne zaščitne opreme.
Ženske so kot voznice motorjev bolj neodvisne od svojih moških, lažje in hitreje prispejo na delo ali fakulteto. Poleg tega je vožnja z motorjem neprimerno cenejša od avtomobila. Že 86. tečajnega kroga se tokrat udeležuje tudi Šumajla Šafik, 36-letna mati treh otrok, ki se z motorjem vsak dan odpravi na delo in tržnico. Po poklicu je modna oblikovalka, zato ne čudi, da se je kot sveža voznica motorja domislila nove, posebno kratke abaje, ki jo ženske lahko nosijo tudi med vožnjo z motornim kolesom. Za zdaj motoristično različico abaje nosi zgolj sama, toda kmalu jo namerava ponuditi tudi drugim voznicam. Šafikova tako edinstveno spaja tradicijo in opolnomočenje žensk.