V sodobnem poslovnem svetu se podjetja vsakodnevno soočajo z izzivi: kako pridobiti nove stranke, povečati prodajo in hkrati ohraniti zaupanje obstoječih partnerjev? Odgovor ni enostaven, saj uspeh ne temelji zgolj na kakovosti izdelkov ali storitev, temveč tudi na verodostojnosti podjetja in uporabi naprednih digitalnih rešitev za ciljno odločanje.

Zakaj je verodostojnost ključna?

Kupci in poslovni partnerji se vedno bolj zavedajo tveganj, ki jih prinašajo negotove gospodarske razmere. Preden se odločijo za sodelovanje, preverijo, ali je podjetje zanesljivo, finančno stabilno in transparentno. Podjetje, ki izkazuje visoko stopnjo zaupanja, ima več možnosti za dolgoročne pogodbe, večje projekte in boljše pogoje financiranja.

5 korakov za krepitev prodaje in verodostojnosti podjetja
 

Pridobite bonitetno oceno:

​Bonitetna ocena (A, AA ali AAA) je dokaz vaše finančne stabilnosti in zanesljivosti. Stranke in partnerji se lažje odločijo za sodelovanje, ko vedo, da poslujete odgovorno. Zakaj je to pomembno? Zaupanje odpira vrata novim priložnostim, večjim projektom in ugodnejšim pogojem financiranja.

Izboljšajte transparentnost poslovanja:

Objavite ključne podatke, reference in certifikate poslovanja. Kupci cenijo podjetja, ki so odprta in iskrena.

Uporabite podatke za ciljno prodajo in odločanje:

Podatki so nova valuta v poslovnem svetu. Napredna orodja vam omogočajo dostop do milijonov preverjenih poslovnih zapisov, kar pomeni, da lahko natančno ciljate prave in zdrave stranke.

Poslužujte se inovativnih digitalnih prodajnih pristopov:

Kaj in kdaj lahko ponudite, kar konkurenca ne more? Identificirajte podjetja, ki obiskujejo vašo spletno stran in s pomočjo UI pridobite več prodajnih priložnosti (lidov) ter zaprite več poslov.

Spremljajte konkurenco in trende:

Analiza trga je ključna za rast. Z modernimi orodji pridobite vpogled v konkurente, njihove prihodke, število zaposlenih in tržne trende. Na podlagi teh podatkov prilagodite svojo strategijo in ostanite korak pred drugimi.

 

Bonitetna ocena poslovanja – več kot le priznanje!

Bonitetna ocena podjetja (A, AA ali AAA) je močan signal, da poslujete odgovorno in stabilno. Visoka ocena povečuje verodostojnost in odpira vrata novim priložnostim – od večjih projektov do ugodnejših kreditnih pogojev.

"Bonitetna ocena ni le priznanje uspešnega poslovanja, temveč orodje, ki vam pomaga graditi zaupanje in odpirati nove poslovne priložnosti. Podjetja z visoko bonitetno oceno so v očeh partnerjev in kupcev sinonim za varnost in zanesljivost" – Tanja Stanišič, svetovalka za razvoj poslovanja (Foto: Dun&Bradstreet)

"Bonitetna ocena ni le priznanje uspešnega poslovanja, temveč orodje, ki vam pomaga graditi zaupanje in odpirati nove poslovne priložnosti. Podjetja z visoko bonitetno oceno so v očeh partnerjev in kupcev sinonim za varnost in zanesljivost" – Tanja Stanišič, svetovalka za razvoj poslovanja (Foto: Dun&Bradstreet)

LiveLogo ocena poslovanja je novost na slovenskem trgu

  • Temelji na mednarodno priznanih standardih – kar pomeni, da je razumljiva in cenjena tudi zunaj Slovenije;
  • Povečuje kredibilnost pri vstopu na nove trge - še posebej pomembno pri širitvi poslovanja ali iskanju novih partnerstev;
  • Osnova za njen izračun so kredibilni in poglobljeni podatki družbe Dun & Bradstreet - zato vam omogoča močno pogajalsko izhodišče in boljšo konkurenčno prednost do vaših prihodnjih uspehov.

Začrtajte vašo pot do uspeha z LiveLogo oceno poslovanja!

Ste pripravljeni preveriti, kako stoji vaše podjetje?

D&B Hoovers – več kot le orodje za iskanje kontaktov!

D&B Hoovers je celovita platforma za pametno rast, saj združuje podatke, analitiko in integracijo v lokalne CRM sisteme, ki vam pomagajo hitreje doseči prave stranke in hkrati graditi zaupanje.

"Izkoristite moč podatkov za ciljno usmerjeno prodajo in marketing - naša rešitev D&B Hoovers vam ponuja ravno to: v tujini poiščite nove in prave stranke za vaš posel, preverite bonitetno oceno in finančno kondicijo podjetja pred sklenitvijo pogodbe, s segmentacijo in personalizirano ponudbo povečajte odzivnost in stopnjo konverzije, identificirajte ključne odločevalce v podjetju in skrajšajte prodajni cikel." - Petra Lovšin, svetovalka za razvoj poslovanja (Foto: Dun&Bradstreet)

"Izkoristite moč podatkov za ciljno usmerjeno prodajo in marketing - naša rešitev D&B Hoovers vam ponuja ravno to: v tujini poiščite nove in prave stranke za vaš posel, preverite bonitetno oceno in finančno kondicijo podjetja pred sklenitvijo pogodbe, s segmentacijo in personalizirano ponudbo povečajte odzivnost in stopnjo konverzije, identificirajte ključne odločevalce v podjetju in skrajšajte prodajni cikel." - Petra Lovšin, svetovalka za razvoj poslovanja (Foto: Dun&Bradstreet)

Kako lahko D&B Hoovers okrepi vašo prodajo in zaupanje na trgu?
 

Iskanje novih strank na svetovnem trgu:

Če želite razširiti poslovanje v tujino, je D&B Hoovers nepogrešljiv. Z dostopom do več kot 300 milijonov podjetij vseh velikosti na svetovnem nivoju lahko hitro najdete podjetja, ki ustrezajo vašim kriterijem – po panogi, velikosti, lokaciji, prometu in bonitetni oceni.

Natančno ciljanje pravih strank:

Kje izgubljate potencialne stranke? Identificirajte svoje idealne kupce ali dobavitelje (t.i. dvojčke).  Napredni filtri (trend poslovanja, finančna uspešnost, vsebina spletne strani, uporaba IT tehnologije) vam pomagajo usmeriti prodajne aktivnosti tja, kjer so največje možnosti za uspeh.

Analiza trga in konkurence:

D&B Hoovers ni le baza kontaktov – je tudi orodje za analizo konkurence. Pridobite vpogled v prihodke, število zaposlenih, tržne trende in ključne odločevalce.

Integracija s CRM sistemi:

Podatke iz D&B Hoovers lahko povežete z vašim CRM-jem, kar poenostavi upravljanje kontaktov in poveča učinkovitost prodajnih kampanj.

Zmanjšanje poslovnih tveganj:

Vsaka napačna poslovna odločitev lahko pomeni izgubo. Preverite bonitetne ocene in finančno stabilnost podjetij, preden sklenete posel. To krepi zaupanje in optimizira vaše napore za hitrejše sklepanje poslov.

»Naše sodelovanje z Dun & Bradstreet in D&B Hoovers nas vsak dan spominja na izjemno misel Helen Keller: »Sami lahko naredimo tako malo; skupaj lahko naredimo veliko.« Združitev našega strokovnega znanja in njihovega poglobljenega poznavanja trga je ustvarila izjemno močno sinergijo. To ni zgolj poslovni odnos, temveč pristno strateško partnerstvo, ki množi naše zmožnosti in omogoča naši ekipi doseganje mejnikov, ki daleč presegajo seštevek naših posameznih sposobnosti.« - Riccardo Frisinghelli, CEO, Energetik energija d.o.o. (Foto: Dun&Bradstreet)

»Naše sodelovanje z Dun & Bradstreet in D&B Hoovers nas vsak dan spominja na izjemno misel Helen Keller: »Sami lahko naredimo tako malo; skupaj lahko naredimo veliko.« Združitev našega strokovnega znanja in njihovega poglobljenega poznavanja trga je ustvarila izjemno močno sinergijo. To ni zgolj poslovni odnos, temveč pristno strateško partnerstvo, ki množi naše zmožnosti in omogoča naši ekipi doseganje mejnikov, ki daleč presegajo seštevek naših posameznih sposobnosti.« - Riccardo Frisinghelli, CEO, Energetik energija d.o.o. (Foto: Dun&Bradstreet)

“D&B Hoovers pritegne vaše poslovne potrebe, tako kot telenovele pritegnejo vašo pozornost – in kmalu ne boste mogli brez!”

Pripravljeni na rast? Brezplačno preverite D&B Hoovers

Priporočamo