Uvodni dan 31. kolesarske dirke po Sloveniji, ki je karavano vodila od Pirana preko Ljubljane vse do Škofljice (170,6 km), se je zaključil s pričakovanim sprintom glavnine. Celoten dan se je poznalo, da ima moštvo Jayco-AlUla, ki ima v svojih vrstah serijskega etapnega zmagovalca Dylana Groenewegna veliko spoštovanja. Avstralsko moštvo je celoten dan nadziralo pobeg dneva, v katerem sta najdlje vztrajala Jaka Marolt (Factor Racing) in Matic Žumer (Adria Mobil).
»Ekipe nam niso dale prav nič pomoči, zato smo vse delo morali opraviti sami. Na koncu me je moštvo pripeljalo v idealen položaj za sprint. Ekipa UAE Emirates se je odločila za presenečenje, da je naredila razmak do enega od svojih kolesarjev v sprinterskem vlaku. S sprintom sem zaradi tega začel nekoliko zgodaj, da sem ujel priključek in na srečo sem imel dovolj moči, da sem dokončal delo,« je bil po šesti etapni zmagi na slovenskih cestah zadovoljen Dylan Groenewegen.
Mezgec z novo vlogo
Nizozemski sprinetrski šampion je tako po novem le še zmago oddaljen od rekorda etapnih zmag na dirki po Sloveniji, ki ga drži Boštjan Mervar. Veliko priložnost za izenačitev rekorda bo imel že v četrtek, ko se bo etapa končala v Rogaški Slatini, kjer je Nizozemec slavil že trikrat. Zdraviliški kraj bo cilj etape dirke po Sloveniji gostil enajstič zaporedoma. »V ekipi so mi omenili rekord. Cilj v Rogaški Slatini zelo dobro poznam, a etapa bo veliko težja od današnje. Zagotovo pa pomaga, da imam na zaključek dobre spomine,« je še pojasnjeval prvi letošnji zmagovalec slovenskega kolesarskega kroga, ki je bil odlično razpoložen.
Za novo slavje Nizozemskega hitrega moža ima obilico zaslug tudi Slovenec Luka Mezgec. Izkušeni Gorenjec je še enkrat več pokazal svoje znanje za pripravo sprinterskega vlaka, kjer pa ima letos novo vlogo. Še lani je bil Kranjčan mož, ki je Nizozemcu zavetrje delal do zadnjih metrov in skrbel za njegovo zadnjo pozicijo, sedaj je padel na predzadnjo pozicijo. »Pravzaprav prva dirka, ki jo opravljam v tej poziciji. To pomeni, da me več dela čaka že sredi etape. Večkrat moram iti na veter in vleči,« je svojo novo pozicijo opisal Luka Mezgec, ki je naredil tudi ključno razliko za svojega kapetana v zaključku. »V zadnjih kilometrih sem videl, da imamo veliko spoštovanja. Ko sem nas preštel, koliko nas je še spredaj, sem se odločil, da moram potegniti in raztegniti glavnino, da bo lažje za Dylana. Vse se je sešlo odlično,« je pripomnil in v smehu dodal, da smo ga šele mi spomnili, da nastopa že na svoji deseti dirki po Sloveniji. »Sam sem mislil, da sem na šesti ali sedmi. Hitro čas leti,« je zaključil, predno se je odpravil na ekipni avtobus, katerega imajo na dirki po Sloveniji še ekipe UAE Emirate-XRG, Bahrain-Victorious in Lidl-Trek, ostale manjše ekipe pa se morajo znajti z avtodomi.
Pri Adrii zadovoljni, a si želijo še več
Groenewegen je za svojo šesto zmago premagal Nemca Phila Bauhausa in Španca Manuela Penalverja. Odlično delo za drugega Bauhausa je opravil mladi Žak Eržen, ki je tudi sam zaključil na devetem mestu. »Počutil sem se zelo dobro. Pomagal sem Philu v finalu, a sem bil malce zaprt in na koncu je bilo dovolj za drugo mesto, a že v Rogaški Slatini bo drugače,« je povedal Žak Eržen, ki pa ni bil najboljši Slovenec na etapi.
Ta čast je na sedmem mestu pripadla Tilnu Finkštu iz domačega moštva Adria Mobil. »V glavi sem imel zgolj to, da čim manj zaviram, saj je le to ključ do uspeha,« je ključ do svoje najboljše uvrstitve na dirki po Sloveniji opisal Tilen Finkšt. »Zagotovo smo zadovoljni z rezultatom v deseterico, a v kolesarstvu si vedno želiš še več. Iz našega stališča smo uresničili cilje, predvsem pa gre pohvaliti tudi Matica Žumra, ki je bil v begu in je zagotovil dobro mesto za naš avtomobil na četrtkovi etapi, kar je zelo pomembno,« je dodal športni direktor moštva Marko Kump. Kako pa športni direktor vidi celotno dogajanje na etapi, si preberite v jutrišnji številki Dnevnika, saj nas je Marko Kump povabil na vožnjo v njegovem avtomobilu od Velenja do Rogaške Slatine.