Sladolede z omenjenimi okusi so ponudili potnikom na prvih letih družbe proti novim destinacijam, kot so Francija, Maroko, Italija, Španija in Portugalska.

Ker so reklamno akcijo izvedli na prvi april, so številni menili da gre za prvoaprilsko šalo, še posebej zaradi sladoleda z okusom po polžih. Novinarji rubrike MailOnline Travel so se medtem lotili pokušanja sladoledov, da bi ugotovili, ali so okusi res tako nenavadni kot zvenijo.

Sladoled s polži in česnom je bil zelene barve in je med preizkuševalci v glavnem naletel na gnus. Pritoževali so se nad močnim vonjem in okusom česna, zaradi česar ga niso mogli niti pogoltniti. Tudi sladoled pikantni maroški tajin, ki je vseboval maroške začimbe, da bi bil podoben znani maroški jedi, večini ni bil po godu, saj ni bil sladek. So ga pa vsaj uspeli pogoltniti.

Sladoled z okusom znanih italijanskih špagetov s sirom in poprom preizkuševalcev prav tako ni prepričal. Zamerili so mu, da ima zaradi neokusnih črnih koščkov v glavnem okus po popru in da ni uspel posnemati kremastega okusa sira v priljubljeni jedi. 

Sladoled z okusom sangrie in čokolade je bil med bolje sprejetimi. Bolj je bil sicer podoben sorbetu kot sladoledu, je pa ustrezal okusu znane španske alkoholne pijače in je bil osvežilen.

Še največ odobravanja je požel sladoled, ki je posnemal okus portugalskega peciva z jajčno kremo, ob tem pa si je večina oddahnila, da so končno naleteli na sladoled z relativno običajnim okusom.

Priporočamo