Dolgoročno uspešna bodo tista podjetja, ki trajnost razumejo kot strateško prednost, in ne zgolj kot obveznost. To jim bo pomagalo, da bodo bolje pripravljeni na izzive – od nihanja cen energentov in surovin do prilagajanja podnebnim spremembam ter ohranjanja zaupanja in zadovoljstva delovne sile. Lažje bodo pridobivala financiranje, vlagatelje in kupce. V četrtek, 13. marca, je Partnerstvo za trajnostno gospodarstvo CER podelilo certifikate Green Star. Ti temeljijo na celovitem pregledu vseh vidikov ESG ​pri poslovanju. Predstavili so tudi izsledke analize Green Star. Ta je razkrila, kje na poti zelene preobrazbe so slovenska podjetja in kakšen je njihov odnos do trajnosti. Opazen je napredek.

Največji izzivi za prihodnost bodo ovrednotenje ciljev razogljičenja, povečanje uporabe krožnih poslovnih modelov in odprava plačne vrzeli med spoloma.

Trajnost postaja ključni del poslovnih modelov. Podjetja vse bolj merijo in zmanjšujejo ogljični odtis, vlagajo v obnovljive vire energije in krožno gospodarstvo, vendar pri validaciji ter postavljanju podnebnih ciljev ostajajo zadržana. Družbeni vidik se izboljšuje z izobraževanjem in enakostjo spolov, a še vedno ostajajo razlike pri plačah in dostopu do vodstvenih položajev za ženske. Največji izzivi za prihodnost bodo ovrednotenje ciljev razogljičenja, povečanje uporabe krožnih poslovnih modelov in odprava plačne vrzeli med spoloma. 

Priporočamo