Farsa, če naj bo inteligentna, ni lahek žanr, še zdaleč pa ni lahka za uprizoritev, če se hoče režiser ogniti banaliziranju. Režiserka Ivana Djilas in dramaturg Rok Andres Hrup za odrom, v prevodu Alje Predan, na oder postavita z občutkom za situacijsko komedijo, sočasno pa v besedilu iščeta globlji pomen in želita gledalcem predstaviti, da je videno na odru res le iluzija, medtem ko so igralci za odrom le vsakdanji ljudje. Ivana Djilas nameni pozornost vsakršnim detajlom in niti enega premika ne prepusti improvizaciji igralcev, pri čemer je svoje delo dobro opravila tudi oblikovalka giba Lara Ekar Grlj. Na detajle je pozorna tudi scenografska postavitev Sare Slivnik, v formi vrtljivega kubusa se prilagaja odrskemu dogajanju, sočasno pa ponudi dve povsem različni perspektivi. Sprva je pred nami ambient bogatega domovanja, ob obratu pa se nam razkrije tehnično zaledje odra z inšpicientsko kabino.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo