Kar po eni strani pomeni, da je po trajanju oziroma s samim obsegom programa že krepko prerasel okvir svojega imena, po drugi strani pa v določenem smislu tudi lastno okolje – saj se prireditev, v osnovi namenjena premisleku stanja slovenske dramske pisave in uprizoritvam, ki so nastale po domačih dramskih besedilih, še zlasti v zadnjih letih vse bolj razpira tudi v širši evropski prostor, med drugim tudi z mednarodnimi sodelovanji ter projekti matične gledališke hiše. S tem se festival ne utrjuje zgolj kot eden od glavnih gledaliških dogodkov pri nas, temveč se tesno vpenja tudi v sodobno evropsko gledališko življenje ter tako vzbuja vse več zanimanja mednarodne strokovne javnosti. Skozi množico vsebin, dobro obiskane predstave in na splošno živahen utrip pa so se na tokratni izdaji festivala, sicer najobsežnejši doslej, razkrile tudi razne »strukturne« zagate, tako ali drugače navezane na tukajšnjo gledališko realnost.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo