Tradicionalni pristopi k spolni vzgoji so bili pogosto osredotočeni le na preprečevanje nosečnosti in spolno prenosljivih okužb, medtem ko so čustveni vidiki spolnosti, razumevanje telesne avtonomije in veščine medosebne komunikacije ostajali spregledani, piše študija v publikaciji International journal of sexual health.
V šolah brez spolne vzgoje
Kljub priporočilom strokovnjakov in svetovnih organizacij, kot je denimo Svetovna zdravstvena organizacija, številne osnovne šole spolne vzgoje sploh ne zahtevajo, kar pomeni, da mnogi mladostniki zapustijo šolski sistem z nepopolnim znanjem o spolnosti, študijo povzema PsyPost.
Raziskava je temeljila na podatkih študije Singles in America, ki vsako leto raziskuje neporočene odrasle v ZDA. V analizo je bilo vključeno skoraj štiri tisoč odraslih, starih od 18 do 98 let, ki so odgovarjali na vprašanja o tem, kako so se učili o spolnosti, spolni identiteti in partnerskih odnosih. Udeleženci so ocenili tudi, kako bi dodatno znanje vplivalo na njihovo življenje danes.
Pridobili le biološka znanja
Rezultati so pokazali, da večina odraslih v šoli ni prejela celovite spolne vzgoje. Medtem ko je bilo podajanje osnovnega biološkega znanja, kot sta reprodukcija in kontracepcija, razmeroma pogosto, so bile teme, povezane z medosebnimi odnosi, soglasjem in spolnim zadovoljstvom, močno zanemarjene. Veliko odraslih je poročalo, da nikoli niso dobili informacij o zdravih partnerskih odnosih ali kako sporočiti spolne želje partnerju, kar je vplivalo na njihove prve spolne izkušnje in nadaljnje odnose.
Pomanjkanje samozavesti
Udeleženci raziskave so večinoma izrazili, da bi boljša spolna vzgoja pozitivno vplivala na njihovo življenje. Večina je menila, da bi izboljšanje znanja okrepilo njihovo samozavest, povečalo sposobnost ustvarjanja zdravih partnerskih odnosov in splošno izboljšalo kakovost življenja. Kot poudarja Jessica J. Hille s Kinsey Instituta: »Pomanjkanje spolne vzgoje lahko vpliva na odnose v odraslosti. Odrasli, ki niso prejeli ustreznega znanja v mladosti, še vedno potrebujejo zanesljive vire, ki so dostopni zunaj šolskega okolja.«