Leta 1963 se je v Črni gori rodil Antonije Pušić, se kot najstnik uspešno ukvarjal z jadranjem, bil celo mladinski prvak Jugoslavije in leta 1988 izdal svoj prvi glasbeni album. Takrat se je tudi že pojavil z umetniškim imenom Rambo Amadeus. Svoji glasbi je nadel ime »turbo folk«, še preden se je ta besedna zveza v prvi polovici devetdesetih začela uporabljati za povsem drugačno glasbo.
Njegovo ustvarjanje je prepleteno z mnoštvom bizarnih situacij, satire in kritike družbe. Leta 1992 je na koncertu v Beogradu, ki ga je v živo prenašala srbska nacionalna televizija, prišel na oder in prekinil nastop skupine Bebi Dol s kritičnim sporočilom publiki, da se oni tu zabavajo, medtem ko bombardirajo mesta in vasi.
Idejno zelo močan Rambo Amadeus je znan po orisih sveta okoli sebe. O temah pogovorov glede na višino plače posameznika pravi (številke so Črni gori primerno nižje): »Tisti s prihodki nad 3000 evri se pogovarjajo o resnih stvareh, na primer o vremenski napovedi in ljubezni. Oni, ki imajo plačo nad 1000 evrov, o zdravi prehrani in letovanjih. Pri 500 evrih se osredotočajo na garderobo in hrano. Ko pa so prihodki pod 300 evri, je tema le še nacionalizem.«
Rambo je nastopal po vseh državah nekdanje Jugoslavije in prav pesem FAP mašina je na plošči, ki jo je leta 1997 posnel na koncertu v ljubljanskem KUD France Prešeren. Istega leta je nastopil tudi na prvem obujenem festivalu Rock Otočec, decembra pa kot gost skupine Zabranjeno pušenje na njihovem prvem povojnem nastopu v Sarajevu. Mimogrede, tri zaporedne koncertne večere so ozvočevali Slovenci – Festival Novo mesto. Z dvema kombijema so morali pri Bosanskem Brodu prek Save zaradi porušenega mostu kar s splavom. S tem nastopom je bil prvi glasbenik iz srbsko-črnogorskega miljeja, ki je po vojni nastopil v Bosni. Prav tako je kot prvi leta 1998 nastopil na Hrvaškem.