Enako ali podobno je tudi v drugih ljubljanskih blokovskih naseljih, ki so bila grajena s predpostavko, da bo imela družina le en avtomobil, gnečo pa še okrepijo tisti, ki v teh naseljih niti ne stanujejo, se morda vozijo v Ljubljano na delo, a se želijo izogniti plačljivemu parkiranju bližje središču mesta. Da župan tovrstne probleme rešuje s postavljanjem zapornic na parkirišča stanovanjskih naselij, je sicer razumljivo gašenje požara, a problema, kar razkrije že preprosta matematika, najbrž ne bo odpravilo. Tako Janković tudi sam ugotavlja, kako v »Ljubljani težavo predstavlja preveč avtomobilov« ter da njihovo število narašča hitreje kot prebivalstvo, saj se je to v zadnjih desetih letih povečalo za 15 odstotkov, število avtomobilov pa se je dvignilo za kar 25 odstotkov. Verjetno se v sorazmerju enako dogaja tudi v Fužinah in Štepanjskem naselju, kjer župan načrtuje postavitev zapornic, a rešitev, ki jo je občina ponudila stanovalcem, namreč zemljišče za izgradnjo garažne hiše, za katero med stanovalci očitno ni bilo zanimanja, bi bila spet le gašenje požara in ne rešitev problema, s katerim se spoprijemamo v prestolnici.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo