V LPP Fashion, finalistu izbora za najboljšega zaposlovalca Zlata nit 2024 v kategoriji velikih podjetij, verjamejo, da si vsak zaposleni v njihovem podjetju lahko ustvari delovno mesto, na katerem bo delo opravljal s stilom. Njihov tim sestavlja skoraj 300 sodelavcev, ki delujejo v 32 trgovinah po vsej Sloveniji, podporo pa jim nudijo v glavni pisarni v Ljubljani. »Smo dinamično in ambiciozno modno podjetje, ki s svojimi petimi globalno prepoznavnimi blagovnimi znamkami (Reserved, Cropp, House, Mohito in Sinsay) kroji trende v tekstilni industriji,« pravijo v podjetju, ki je sicer del poljske družbe LPP, ki je prisotna na več kot 40 trgih, v Sloveniji pa od leta 2018.
Vrednost ni le v izdelku
Njihovo poslanstvo je ponuditi strankam kakovostna, trendovska in cenovno dostopna oblačila ter jim omogočiti vrhunsko nakupovalno izkušnjo. »A prava vrednost LPP Fashion ni le v naših izdelkih, ampak predvsem v ljudeh, ki vsak dan prispevajo k našemu uspehu. Smo podjetje, ki neprestano raste in se razvija – tako na trgu kot v svoji notranji kulturi, saj vlagamo v svoje zaposlene in jih podpiramo na vsakem koraku njihove karierne poti,« pravijo. Kar jih povezuje, je več kot le delo – je občutek pripadnosti, skupna vizija in ljubezen do mode. »Pri nas vlada kultura zaupanja, spoštovanja in odprte komunikacije, kjer si vsi prizadevamo za skupen uspeh. Spodbujamo ustvarjalnost in sodelovanje, saj verjamemo, da najboljše ideje nastanejo v okolju, kjer se vsak posameznik počuti cenjenega in slišanega.«
Učinkovitost posledica dobrih odnosov
Pri LPP Fashion pravijo, da skrbijo za dobro počutje zaposlenih, jih spodbujajo k odprti komunikaciji in jim omogočajo, da so sooblikovalci uspeha podjetja. »Ko se zaposleni počutijo dobro, so tudi bolj motivirani, zavzeti in posledično bolj učinkoviti pri svojem delu,« ugotavljajo. Zato vlagajo v ekipno dinamiko, razvoj mehkih veščin in izobraževanja, ki zaposlenim pomagajo graditi uspešno kariero, hkrati pa prispevajo k odličnemu vzdušju v podjetju. »Učinkovitost vidimo kot posledico dobrih odnosov, zato pri nas enako cenimo tako poslovne dosežke kot človeške vrednote.« Sledijo in razvijajo lastno strategijo znamčenja pod sloganom »Kariera s stilom«. Redno organizirajo aktivnosti in dejavnosti za zaposlene. »V preteklem letu smo izvedli večje število dogodkov za zaposlene, od piknika, teambuildingov, srečanj vodij trgovin do delavnic in treningov za zaposlene. Povezujemo se z lokalnimi izobraževalnimi ustanovami ter dijakom nudimo izvajanje praktičnega izobraževanja v naših trgovinah.«
Za zaposlene brezplačno psihološko, pravno in finančno svetovanje
Dobrega zaposlovalca v LPP Fashion razumejo kot tistega, ki ustvarja spodbudno in podporno delovno okolje, kjer se zaposleni počutijo cenjene in motivirane. »Ponuja priložnosti za profesionalni razvoj, spodbuja ravnovesje med delom in zasebnim življenjem ter ceni prispevke vsakega posameznika. Prav tako je odprt za povratne informacije in se prilagaja potrebam svojih zaposlenih.« Sami pravijo, da svoje dobre prakse z veseljem pokažejo tudi navzven, z namenom privabljanja svojih bodočih zaposlenih. »Lani smo lansirali našo lastno digitalno kampanjo, kjer so naši zaposleni na različnih delovnih mestih predstavili in približali svoje delo ter izkušnje v LPP Fashion vsem tistim, ki bi se nam radi pridružili.« Aktivno spodbujajo karierni razvoj, zato imajo zaposleni priložnost za hitro napredovanje, bodisi na vodstvene položaje ali na specializirana delovna mesta. »Na vseh delovnih mestih imamo predpisane mentorske programe uvajanja. Ker se zavedamo, da je v današnjem času velika vrednota ravnovesje med delom in zasebnim življenjem, ponujamo svojim zaposlenim petdnevni tedenski delovnik. Smo tudi eden redkih zaposlovalcev na našem trgu, ki vsem zaposlenim in njihovim družinam nudi brezplačno psihološko, pravno in finančno svetovanje. In pa seveda popuste za zaposlene za nakup naših izdelkov v vseh naših trgovinah,« sklenejo.